SVENSK MUSIK AT IT'S FINEST



Vacker musik med en fantastisk text, wow, imponerad...
Allmänt | |
#1 - - Vaha:

Du med din svenska musik lo...

#2 - - mh:

vaha: haha, din jävla blatte! svensk musik IS the shit!

#3 - - Anonym:

- men MH, lyssnar du bara på svensk musik? vafan liksom?

#4 - - Milena:

SÅ vackert! Just det den är, vacker!

Du har en mycket bra musik smak min vän! Och just Robyn, är en av Sveriges skatter som jag personligen har LOVED sedan min finniga tonår!

puss

#5 - - mh:

daje: äh, börjar jag fläska upp hur min musiksmak egentligen ter sig så skulle du få sitta framför en atlas eller googla fram vart länderna ligger. :)

tur är det att musik egentligen inte har en nationalitet...



milena: det här är en av de starkaste låtarna jag hört. "I'm gonna love you like I've never been hurt before..." Ja, vad säger man om det? Så sjukt äkta, och vacket och sprött och så underbart att jag måste lyssna på låten för sjuttioelfte gången - den här timmen.

Upp